reklama

Thajsko pre dospelých

Kedykoľvek, keď sa niekto v mojom okolí rozprával o tejto krajine, tak to vždy skončilo pri tom istom. Dievčatá, chlapci, ladyboyovia. Keď som sa odtiaľ vrátil, bolo to opäť to isté. Iks otázok na tú istú tému.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Okrem bežného fotografovania, som však chcel absolvovať aj to, na čo sa vždy všetci pýtajú. Čiže aj to iné Thajsko. Plánoval som teda zaplatiť si spoločníčku, absolvovať masáž od ladyboya, a takisto si s nejakým ladyboyom dohodnúť stretnutie/rande. Nebudem tu machrovať, že som to robil len preto, aby som teraz mohol napísať tento článok. Zaujímalo ma to rovnako, ako všetkých tých, čo o tom hovoria a tvária sa, že si robia len srandu.

Krížom krážom cez celé Thajsko, sa dá absolvovať veľa zábavy sexuálneho druhu. Rozdiel je len v tom, či to je jednoduchšie alebo ťažšie. Epicentrá sex turizmu sú rozhodne Pataya, Bangkok, Phuket. Na týchto miestach ani netreba hľadať. Práve naopak. Je až nemožné vyhnúť sa niekomu, kto ponúka tieto radovánky. Vôbec nezáleží na tom, či ide o dievča, chlapca alebo ladyboya.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, ako naformulovať všetko, čo som pozisťoval a skúsil. Preto nižšie nájdeš zoznamovo opísané jednotlivé skúsenosti alebo tipy. Niečo sa mi páčilo, iné nie. Niečo bolo zaujímavé a iné už nikdy viac nechcem vidieť. Sto ľudí, sto chutí. To platí aj o téme, ktorá je ešte stále citlivou v mnohých krajinách. Nie však tu. Thajsko má k tomu celkom iný postoj. Veľa vecí tu ide stranou.

Čo ulica dá

Bol som na Phukete počas osláv Songkran. To je pre domácich oslava nového roku. Thajsko je vtedy jeden obrovský blázinec. Ľudia sa bavia všade a na všetky spôsoby. Za jeden deň ma obchytkávalo viac žien, ako za celý život. Na miestach, kde je pouličná párty, hrá tam hudba, ľudia tancujú a zabávajú sa, je výskyt náhodného zoznámenia sa, na pár minút, viac než neodvratný. To znamená, že si tu môžeš dohodnúť všetko, čo chceš. Masáž, sex, rôzne povzbudzovače, dievčatá, chlapcov, ladyboyov… Proste všetko. Nemusíš robiť takmer nič a rýchlo splynieš s davom. Teda niečo predsa. Usmievať sa a užívať si deň. Veď je predsa oslava a na nej sa treba baviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na Phukete je azda najviac belochov, na celé Thajsko. Aj napriek tomu, som akosi pútal pozornosť. Bez toho aby som to plánoval. Bol som tam sám, bez partnerky (žiadnu nemám, nieže by som ju nechal doma a ja som sa išiel odreagovať). Z toho vyplývalo, že som pravidelne musel odmietať chlapcov a dôkladne preveriť dievčatá, či sú naozaj dievčatá skôr, ako sme sa k sebe dostali veľmi blízko. Netrebalo byť drzý alebo arogantný beloch. Tých tam bolo už aj tak viac než dosť aj bezo mňa. Stačilo kopírovať to, čo robia domáci a všetkého som mal viac než dostatok.

Hlavná ulica počas osláv nového roku
Hlavná ulica počas osláv nového roku (zdroj: photoandtraveling.com / Aleš Tvrdý)

Masáž

Začnem asi tým najbežnejším, čo čaká na cudzinca v uliciach. Masáž je fantastická vec. Existujú však 2 druhy. Čo na teba pripravilo Thajsko? Tá prvá, je klasická. Útla žena po mne poskákala a ponaťahovala ma tak, že som mnohokrát zatínal zuby od bolesti. Tá druhá je od atraktívnej ženy/chlapca/ladyboya. Tu niekedy treba lapať po dychu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako zistiť, o ktorú masáž ide?

Pre salóny, kde sa ponúka sexuálna masáž, väčšinou platí to, že pred ním sedia/stoja jeho zamestnanci a ponúkajú služby. Niektorí viac aktívne, iný menej. Ak sú sporo oblečení a šaty zakrývajú menej, ako zahaľujú. Čiže osoba vyzerá sexi. Ak sú až príliš „na telo“, čo znamená, že ma začali objímať, ohmatávať (všade), otvorene ponúkať sex.
Pred takýmto salónom zväčša stojí na chodníku veľmi atraktívna osoba. Tá ma za úlohu spomaliť/zastaviť náhodných okoloidúcich. Ak sa jej to podarí (čo je často) tak sa pridajú aj ďalšie prísediace osoby. Prečo? Viac pekných tiel, väčšia šanca, že turistu „zlomia“ a dostanú ho tam, kam chcú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalší zo spôsobov, ako zistiť, či daný salón ponúka erotické služby je aj ten, že stačí počúvať. Jeho zamestnanci oslovujú okoloidúcich anglickým slovom „welcome“. Čaro tohto oslovenia spočíva v tom, ako to povedia. Slovo rozdelia na dve časti. WEL(well) – COME(kam). Ak ti to nič nehovorí, tak si to skús povedať nahlas.
Ak som nemal chuť na žiadnu masáž, tak som proste stále dookola opakoval len NO THANK YOU. Aj keď ma ťahali za ruku alebo hocičo iné. Skôr či neskôr ich to omrzelo. Takisto pomáha, ak som na masérky ani nepozeral. Lenže to je niekedy príliš ťažké, lebo tie dievčatá sú mnohokrát krásne. Výzva prijatá!

Preto sa mi stávalo, že som bol na masáž 2-3 krát za deň. Rekord bol 4 masáže za jeden deň. Keď už ma teda dievčatá „zlomili“ a dostali dovnútra tak sa väčšinou spýtali, akú masáž chcem z cenníka. V mojom prípade to bola vždy hodinová, celotelová, olejová masáž. Jej cena bola v rozpätí od 300 THB do 400 THB (cca 10€).

Ak ma masérka vyzvala k tomu, aby som si vyzliekol všetko, čo som mal na sebe a dal si okolo pásu len uterák, tak vždy, počas masáže, skúšala masírovať aj to, čo som spočiatku nečakal. Áno presne to. Všetko! Vtedy sú dve možnosti. Treba ju hneď zastaviť alebo… Ehm, ako to správne opísať? Alebo si priplatiť. Samozrejme, že masérka skúša zarobiť čo najviac a strelí bláznivú sumu. Je to individuálne, kto a najmä ako zareaguje. Po celej planéte však platí to, že kde nie je pokladňa, tam sa zjednáva, bez ohľadu na to, o aký tovar/službu ide ak nebola vopred stanovená suma.

Ak salón neponúka erotické služby, tak väčšinou jeho zamestnanci nie sú takí aktívni. Nie sú ani vyzývavo oblečení. Veľakrát ani nečakajú pred salónom, ale sú vo vnútri. Je to proste také konzervatívne a dá sa povedať, že rozdiel medzi týmito dvomi druhmi služieb sa dá rýchlo zistiť. Niekedy doslovne bije do očí..

Párty 24 hodín denne počas troch dní
Párty 24 hodín denne počas troch dní (zdroj: photoandtraveling.com / Aleš Tvrdý)

Masáž od ženy

Klasika, ako všade inde po svete. Rozdiel je v tom, ak si jej zákazník chce dopriať viac, ako len spomínanú masáž. Neviem, ako to funguje, ak zákazník začne prvý, so sexuálnymi návrhmi. Ja som vždy išiel na masáž a buď ma masérka prekvapila alebo nie. Aj tak sa však dá zabrániť tomu, aby masírovala to, čo som nechcel. Stačí opäť dookola opakovať NO THANK YOU. Skôr, či neskôr ju to omrzí. Tie najvytrvalejšie sa kvôli tomu aj vyzlečú a ukážu všetko „čo je v ponuke“. Tak by sa malo stať odmietanie ťažšie.

Ak však masáž nemá skončiť len uvoľnením svalstva, ale aj „psychického napätia“ tak sa masérka rýchlo dohodne čo a najmä za koľko je ochotná urobiť. Párkrát sa mi stalo aj to, že ak som mal len masáž, tak niekto vedľa mňa, si to tam užil celkom naplno.

Masáž od Ladyboya

Dá sa povedať, že sa nelíši v ničom, od masáže, ktorú poskytne žena. Všetko je takmer identické. Až na pár malých detailov. Jeden z nich je na hrudi a druhý v rozkroku masérky/maséra.

Ako spoznať ladyboya

V časoch modernej medicíny, to je čoraz ťažšie. Už aj ten ohryzok, na krku sa dá „vytuningovať“ a tak sa veci majú ešte zložitejšie. Je tu však stále viac znakov, ktoré sú niekedy viditeľné viac, inokedy menej.

  • Ok začnem teda tým ohryzkom, ak tam ešte je. Ak nie tak treba sledovať niečo iné.

  • Lakte: muži ich údajne majú viac hranaté, ako ženy. To mi však nepríde, ako skutočný a najmä viditeľný znak toho, s kým mám dočinenia

  • Dlane: Muži ich majú väčšie, ako ženy (v tom strese, zhone a pokušení, to je však ťažko rozoznať)

  • Telesná výška: Viac než 90% thajských dievčat, je nižšieho vzrastu. Tým pádom, ak je „záhadná žena“ vysoká, treba zbystrieť a byť na pozore

  • Implantáty: Aj toto by malo byť viditeľné znamenie, no na Phukete som ich videl toľko, že som mal pocit, akoby sa tam fasovali k výplate

  • Podprsenka: Toto sa mi veľmi osvedčilo. Viac ako 90% thajských dievčat nosí práve spomínaný kus spodného prádla. Ladyboyovia, ju nenosia takmer nikdy. Čiže ich oblečenie nezakrýva toho moc a veľakrát na mňa pozerali „dva páry“ očí

  • „Adamovo jablko“: Thajsko volá tento identifikátor vtedy, ak obtiahnuté oblečenie kopíruje tvar toho, čo sa ladyboy snaží zakryť v rozkroku. Ak ladyboy podstúpil obe z operácii (zväčšenie pŕs aj odstránenie penisu) tak sa tento identifikátor nedá vidieť

  • Hlas : Neviem, ako ostatní, no toto bol pre mňa takmer vždy ten najlepší spôsob, ako zistiť pohlavie. Aj napriek tomu, že sa ladyboyovia snažia zmeniť a najmä zjemniť výšku hlasu, tak sa im to stále nedarí

  • Celkové správanie : Dievčatá sú vždy zdržanlivejšie a celkovo také, ženskejšie. Ladyboyovia akosi v sebe nedokážu zaprieť to, že majú stále mužské hormóny a teda aj niektoré prvky mužského správania

VIDEO Z OSLÁV

Pingpong šou

Práve toto podujatie som rýchlo oľutoval. Napadlo mi, že to môže byť fajn zážitok, vidieť ako dievčatá robia rôzne „kúsky“ z ich telom tak, ako moc ľudí nedokáže. Opak bol pravdou. Po tomto predstavení sa mi zhnusil sex a všetko s ním spojené. Plus treba rátať s tým, že keď už som bol vo vnútri, v bare, kde sa šou konala, tak ma tam chceli obtiahnuť o značnú sumu peňazí tým, že si zaúčtovali to, čo som si neobjednal. Na to si treba dať pozor a netreba sa nechať oklamať. Platiť len za to, čo viem, že som mal. Skús si pozrieť článok o Bangkoku (klik).

Freelance pracovníci

Je celkom jedno či ide o ženu alebo ladyboya. Drvivá väčšina z nich pracuje v salónoch na part time (niečo, ako brigáda). Čo znamená, že značnú časť toho čo zarobia za masáž, odovzdávajú svojmu šéfovi. To čo si zarobia mimo masáže (tej cenníkovej) zostáva priamo masérkam. Tí, čo nechcú za svoju prácu platiť nikomu inému (šéfovi) tak majú dve zväčša ďalšie tri možnosti.

  1. Nepracujú v žiadnom salóne, ale pohybujú sa priamo po ulici a tam si snažia odchytiť svojho zákazníka s ktorým sa dohodnú čo, kde, ako a za koľko

  2. Svoj biznis naháňajú cez telefón. Najmä cez online zoznamky. Tých ma Thajsko dosť. Tam si všetko opäť dohodnú. Potom prídu do hotela za klientom alebo klient príde za nimi, na miesto, kde masérka vykonáva svoje služby. Niektoré sú dokonca ochotné po svojho klienta prísť na skútri, zaviezť ho k nej apartmánu a potom aj naspäť

  3. Kombinácia predošlých možností. Čiže masérka pracuje aj v salóne. Ak sa jej klient pozdáva, tak mu navrhne, že ho nabudúce príde „pozrieť“ na jeho hotelovú izbu. Takisto ak jej to navrhne klient, nebráni sa. Toto vyhovuje najmä vtedy, ak má niekto rád kľud a súkromie. Takisto to vyhovuje masérke, lebo všetko, čo odrobí, zostane pre ňu

Táto téma, je viac než obsiahlá. Aby si v texte nemusel hodinu scrolovať, tak som to rozdelil na dve časti. Ak ťa článok zaujal, tak si nenechaj újsť jeho pokračovanie. Na mojom blogu o cestovaní Photo and Traveling, nájdeš zoznam toho, čo bude obsahom druhej časti o Thajsku. Nájdeš tam aj ďalšie informácie z mojich ciest po celom svete.

Dovtedy a aj potom sa maj fajn.

Aleš

Aleš Tvrdý

Aleš Tvrdý

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  288x

Už je to niekoľko rokov dozadu, čo som pochopil, že cestovanie ma robí šťastným. Ba dokonca, je to moja vášeň a tá najlepšia škola životom. Neodmysliteľnou súčasťou mojich ciest je aj fotoaparát a práve prostredníctvom svojich záberov sa snažím každému ukázať, že cestovanie je dostupné pre každého. Preto som pred pár rokmi založil cestovateľský blog photoandtraveling.com kde sa snažím podeliť o svoje zážitky a skúsenosti z ciest. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu