reklama

Thajské rande

Aké bolo thajské rande? Nadviažem na predošlý článok, kde si zistil aj to, ako rozoznať skutočné dievča od toho „prerobeného“, ako to chodí v thajských uliciach atď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V tomto článku píšem aj o tom, aká bola moja vlastná skúsenosť s randením v Thajsku. Zistíš aj odpovede, na otázky, ktoré som dostal v anonymnej ankete a ďalšie maličkosti, ktoré som zažil a zapamätal si ich.
Ak si však predchádzajúci článok ešte nečítal, tak to môžeš zmeniť kliknutím tu. Zistíš tak ďalšie užitočné informácie, ktoré ťa môžu zachrániť pred parádnym trapasom. Prípadne ti môžu pomôcť v tom, čo presne hľadáš v Thajsku. Je to len na tebe, ktorú z možností si vyberieš. Pre tých ostatných však je pokračovanie z thajských ulíc. Skôr, ako sa do toho pustíš, potrebujem si byť istý tým, že si

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

osoba staršia ako 18 rokov a tým, že čítaš tento článok, potvrdzuješ, že si dospelý/á

Otázky, ktoré som dostal v správach

Ako funguje prenájom spoločníčky na noc, 24 hodín alebo niekoľko dní?

Ako som spomínal už v predošlom článku, tak zohnať dievča/chlapca/ladyboya na ulici alebo cez telefón, je veľmi jednoduché. Thajské rande teda nie je veľká veda. To je však v tom prípade, ak ide najmä o hodinovú záležitosť. Sex turizmus v Thajsku napreduje a tí, čo v ňom pracujú, sú ochotní splniť veľa z toho, čo nažhavení turisti chcú zažiť.

Jednou z takýchto služieb, je aj prenájom spoločníčky na dlhšiu dobu. Dá sa to na noc, deň alebo niekoľko dní. Najčastejšie však funguje prenájom na noc alebo 2-3 dni. Je to kvôli tomu, lebo zákazníci nechcú stráviť celú dovolenku len s jedným dievčaťom, ale doprajú si ich viac. Ak by chceli len jedno, tak prídu s priateľkou/manželkou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ide o prenájom na pár dní, tak spoločníčka je schopná, toho urobiť naozaj veľa. V prípade, že jej klient chce aj cestovať a objavovať krásy Thajska, nie len tie anatomické, tak spoločníčka s ním ochotne cestuje a vodí ho po zaujímavých miestach. Mnohokrát je to ako výlet s tou najlepšou partnerkou, lebo thajské dievčatá sa snažia splniť takmer všetko aj mimo postele.

Áno, stáva sa aj to, že dievča dúfa, že jej klient si ju zoberie domov, do svojej krajiny a „vykúpi“ ju z toho sveta, v ktorom je momentálne. Dievčatá však vedia aj to, že šanca je veľmi mizivá, takže sa na to moc nespoliehajú.

Ak ide o prenájom len na 24 hodín, tak vtedy je takmer vždy, každému jasné, o čo ide. Za jeden deň sa toho moc stihnúť nedá, a preto sa väčšinou dievča nedostane ďaleko od miesta, kde je ubytovaný jej klient. Na tieto účely sú veľmi často využívané súkromné vilky, ktoré si prenajímajú skupinky kamarátov a každý z nich má vlastnú izbu s vlastným dievčaťom. Cez deň niečo pogrilujú, popijú a … Veď vieš čo ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prenájom na jednu noc som teda skúsil aj ja. Na ulici je ponúk viac než dosť, no tomu som sa nejako bránil. V poslednú noc na Phukete som si však išiel kúpiť nejaký nápoj do 7eleven (niečo ako 24hod potraviny). No a práve keď som ten svoj nápoj popíjal pred obchodom, tak sa ku mne prihovorila miestna kráska. Bežný rozhovor. Žiaden sex. Ani medzi riadkami. Bola veľmi slušná a milá. Ani mi nenapadlo, že práve ona by mohla byť spoločníčka. Mala bežné oblečenie a pila len vodu z fľaše (žiadne mojito alebo nejaký beach drink). Rozprávali sme sa asi 30 minút a ja som potom odišiel. Chcel som sa ešte pomotať, po uliciach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po nejakom čase som išiel naspäť a hádaj koho stretnem. Presne tú ženu, z pred obchodu. Bola staršia, ako ja, nemala žiadne sexi oblečenie to najdôležitejšie bolo, že sa na mňa veľmi pekne usmievala. Hneď som ju teda pozval na drink, lebo mi s ňou bolo príjemne. Predošlé dni som toho moc z nikým nenahovoril, tak som chcel stráviť večer s ňou. Vtedy mi povedala, že ona je spoločníčka a spýtala či je to pre mňa OK. Jasné že to bolo v poriadku, ten jej úsmev ma celkom odzbrojil. Dal som jej len dve kontrolné otázky. Či je žena a koľko stojí noc. Obe odpovede boli prijateľné a program na noc som mal vyplnený.

Oslava nového roku v thajských uliciach
Oslava nového roku v thajských uliciach (zdroj: photoandtraveling.com / Aleš Tvrdý)

Na čo mám byť pripravený v noci a čo zaobstará spoločníčka?

Možnosti, ako prebieha thajské rande, sú dve. Prvá je tá, že sa ide do izby, ku klientovi. Vtedy treba mať všetko to, čo by si mal ako chlap mať pri sebe, keď vieš, že budeš mať sex s osobou, ktorú nepoznáš. To najzákladnejšie majú väčšinou aj dievčatá, no je lepšie, ak si zoženieš to, čo vieš, že bude fungovať (napríklad správnu veľkosť kondómov, predsa len si v Ázii a veľkosti sa môžu odlišovať)

Druhá možnosť je tá, ktorá bola aj v mojom prípade. Bol som ubytovaný, v lacnom hosteli, v izbe spolu s ďalšími 12 ľuďmi. To miesto neprichádzalo do úvahy, ako „miesto činu“. Mal som celkom šťastie, lebo tá žena bývala neďaleko, takže sme noc strávili u nej. Mala doma všetko, čo bolo pre „transakciu“ potrebné.

Ktoré dievčatá sú drahšie a prečo to tak je

Keď som to zistil, tak mi veru moc do smiechu nebolo. Na svete to stále funguje aj dnes a rozdiely vo farbe pokožky, sú stále realitou. Dievčatá, ktoré sú bledšie, sú drahšie, lebo to značí, že sú „lepšie/kvalitnejšie“. No a presne naopak to je s tmavšími dievčatami. Podľa farby pokožky sa dá teda zistiť aj to, zhruba odkiaľ je daná dievčina. Ľudia, ktorí pochádzajú z juhu krajiny, čiže z miest, kde je teplejšie, sú tmavší o poznanie. Obyvatelia zo severu Thajska sú bledší. Čiže ak si chceš dohodnúť thajské rande, tak sa budeš musieť vysporiadať s touto otázkou aj ty.

Čomu sa vyhnúť v Thajsku okrem drog a na čo si dávať pozor?

Z vlastnej skúsenosti sa vyhýbam stretnutiam s belochmi. Čiže Európania alebo Američania. Nejedenkrát sa stalo to, že nech som bol kdekoľvek a vznikol nejaký problém, tak jeho príčinou bola práve osoba z týchto kútov zemegule. Samozrejme, že nechcem hádzať všetkých do jedného vreca, lebo veď aj ja sám som jeden z nich, no žiaľ, tí najarogantnejší ľudia sme práve my belosi. O tom, ako sa správajú belosi v Ázii, by som mohol napísať celú knihu. Moc pozitív by tam však nebolo a ja nechcem šíriť negatívne myšlienky alebo emócie. To už predsa robí mnoho ľudí aj bezo mňa a ja nechcem byť ďalší.

Ďalšia vec je to, že v Thajsku si domáci už akosi zvykli, že turisti zaplatia vec, než by mali. Nejedenkrát to teda aj zneužívajú. Čiže netreba platiť viac, ako by sme mali. To je najmä v turistických oblastiach. Mám k tomu aj takú jednu svoju konšpiračnú teóriu. Keďže na miestach, kde nie je tak rozšírený turizmus, sa domáci správajú o poznanie lepšie, ako v „turistických Mekkach“ tak si myslím, že obchodníci len akosi kopírujú správanie ich zákazníkov.

Chodia za týmto účelom, na návštevu aj dámy za chlapcami?

Áno chodia. Takéto thajské rande funguje aj v opačnej verzii. Lenže pomer, v porovnaní s mužmi je úplne zanedbateľný. Je to, ako hľadať ihlu v kope sena.

Kde, kedy prespávajú dievčatá a sú na izbe viaceré?

Keďže hlavná „pracovná doba je od poobedia do neskorej noci, tak v drvivej väčšine dievčatá oddychujú ráno a okolo obeda. Nie je však nič neobvyklé stretnúť ich, ako sa vracajú z nočnej, ráno pred východom slnka. Dievčatá majú prenajaté izby, v okolí tých najrušnejších ulíc, aby to nemali ďaleko a nech nestrácajú čas, s transportom za klientom alebo s presunom klienta k ním na izbu. Je však celkom normálne, že bývajú aj v širšom okolí resp. mimo mesta. Sú si vtedy vedomé svojej nevýhody v porovnaní s tými, čo majú priestor blízko centra. Vtedy niektoré ponúkajú aj dovoz a odvoz.

Keďže v tomto „podnikateľskom odvetví“ je nevyhnutná, takmer zakaždým diskrétnosť, tak sa tomu dievčatá aj snažia prispôsobiť. Je len zriedkavé, ak bývajú spolu viaceré.

Kde sa stravujú dievčatá z ulice?

Okrem radovánok je na ulici aj mnoho miest, kde sa dá kúpiť jedlo, pitie, občerstvenie pre každého. Ulica je tak zdrojom všetkého a pre každého. Je celkom jedno o akú aktuálnu potrebu práve ide. Od minerálky, až po sex alebo narkotiká je všetkého v uliciach viac než dosť.

Koľko majú najmladšie dievčatá rokov?

Oficiálne aj v Thajsku platí, že osoba sa stáva samostatnou a dospelou, dovŕšením osemnásteho roku života*. Lenže to je oficiálne nariadenie, no žiaľ realita je niekedy trochu inde. Ázijským dievčatám sa niekedy veľmi ťažko odhaduje skutočný vek, a preto mnohokrát vyzerajú mladšie. Na toto si treba dať pozor, lebo jednak z toho môžu byť poriadne problémy. Sex s neplnoletou osobou je za prvé ilegálny a za druhé, to je aj podporovanie tejto nechutnej úchylky. Neviem ako ty, ale ja naozaj netúžim mať nie len thasjké rande, ale aj kdekoľvek inde na svete, s neplnoletou osobou.

*osemnásty rok života sa ráta podľa európskeho/amerického spôsobu. V niektorých ázijských krajinách sa ráta vek života od počatia, čiže od oplodnenia vajíčka spermiou a nie od narodenia.

Párty 24 hodín denne počas troch dní
Párty 24 hodín denne počas troch dní (zdroj: photoandtraveling.com / Aleš Tvrdý)

Aké bolo rande s ladyboyom?

Takisto aj toto sa dá zaplatiť. To som však nechcel. Zas až tak moc som po tom netúžil. Na svojich cestách aktívne využívam aplikáciu Tinder. Z viacerých dôvodov a nie len na to aby som si dohodol thajské rande. Takže som sa akosi spoliehal na to, že ak cez telefón „narazím“ práve na ladyboya tak to je zrejme jediný spôsob, ako sa dostanem na rande s ním.

Počas celého pobytu v Thajsku sa to však nepodarilo. Tuším, že poslednú noc na ostrovoch Phi Phi, sa to však podarilo. Dohodol som si teda rande s ladyboyom z Filipín, ktorý tam bol na dovolenke. Dali sme si stretnutie kúsok od pláže, po západe slnka. Romantika jak vínko.

Išiel som tam s tým, že sa chcem dozvedieť, ako funguje taký život človeka, ktorý sa rozhodne, pre zmenu pohlavia. Takže hneď na úvod, som to zo seba vyklopil. Hneď som prezradil, že budem mať zrejme čudné otázky, no ak nechce, tak mi na ne odpovedať nemusí. Pochopiteľné

Už si ich všetky presne nepamätám, tak skúsim spísať aspoň to, čo mi zostalo v hlave. Jeho meno si samozrejme nepamätám, takže tomuto respondentovi dajme meno napríklad Jana.

Zaujímalo ma, ako muž zistí, že vlastne nie je celkom muž a to zariadenie dole, mu akosi prekáža. Teda prečo sa cíti viac ženou, než mužom.

Jana bola vysoká tmavovláska s veľkými prsiami, tmavou pokožkou a trošku plnšia. Nebola tlstá, no ako sa hovorí „krv a mlieko“. Ak by som nevedel, že je to ladyboy, tak si myslím, že je skutočne žena. Povedala mi, že od malička vyrastala bez rodičov a vychovávala ju stará mama. Akosi viac žensky a už od detstva. Od detstva ju obklopovali ženy alebo dievčatá a zrejme preto aj ona „prešla k ženskému tímu“. Na to aby bola aj výzorovo ženou však musí denne jesť hormonálne tabletky. Presne päť kusov denne. Len vďaka tomu sa zbavila napríklad nechceného ochlpenia na tvári alebo aj tvaru bradaviek.

Mimochodom, keď bola reč práve o prsiach, tak bez vyzvania stiahla šaty a ukázala mi ako sa vydarili chirurgovi jej nové vnady. Vyzvala ma aby som si ich chytil, ale stačil mi len ten pohľad. Na druhú operáciu sa necíti. Penis si chce zatiaľ nechať. Po skúsenosti s prsiami, som jej radšej vopred povedal, že jej verím a nemusí mi ho ukazovať. Úspešne prerobenie dekoltu vraj nie je vôbec drahé, ako kedysi. Lenže tá bolesť po tom, ako sa prebrala z narkózy, ju údajne máta ešte aj teraz. Zhruba dva týždne sa o ňu musel niekto starať. Kŕmiť, umývať… no všetko možné. Až potom sa pozrela do zrkadla, aby videla to, po čom tak túžila. Jej implantáty majú 500 (jednotku tejto veličiny si nepamätám), ale v bežnej reči veľkosť košíka „C“.

Keď cestuje do zahraničia, tak má niekedy na imigračnom oddelení nepríjemnosti s pasom. Tam má napísané, že je muž, no vyzerá ako žena. Ak je na verejnosti a niečo ju vzruší až tak, že dostane erekciu, tak ju zakryje kabelkou.

Jana pracuje v nejakej kancelárii. Mohla si vybrať či bude zarábať „rýchle peniaze“ ako tanečnica, masérka alebo eskort. Skúsila to, no už sa k tomu nechce vrátiť. Už ju to údajne neláka. Má však viacero kamarátiek, ktoré to robia. Zarobia o dosť viac, no ako k tým peniazom prídu, tak ich aj utratia, lebo to je údajne osud rýchlo a jednoducho zarobených peňazí.

Mnoho dievčat/chlapcov/ladyboyov by samozrejme rado našlo svojho princa na koni. Aj ona ho raz vraj stretla. Nejaký Švéd, ktorý ju zobral domov. Nemusela pracovať, on zarábal viac než dosť pre oboch. Láska však postupne vyprchala a ona sa preto vrátila domov. Ako masérka si zarobila dobre, no nenávidela svoj život. Ak mala dobrý deň, tak mala max 3 klientov. To sa však nestávalo často. Zvyčajne mala jedného za deň. Peniaze za masáž išli majiteľovi salóna a ak sa jej podarilo zlomiť zákazníka, tak to čo jej zaplatil, zostalo jej.

Zahraniční turisti sú najlepší biznis. Takmer vždy sú totálne nadržaní, a preto zaplatia omnoho viac, ako by mali. To je ich daň za to, že sú takí nažhavení. Sú však aj takí, ktorí sa nenechajú obalamutiť a svoju cenu si zjednajú.

Thajské rande s ladyboyom bolo nakoniec celkom fajn. Dali sme si pivo na pláži a normálne sa rozprávali. Ťažko povedať, či som sa cítil, ako so ženou alebo s mužom. Nemyslel som na to. Teda ak mám byť celkom úprimný, tak spočiatku som mal viac, než zmiešané pocity a nevedel som ako to bude prebiehať. Nakoniec sa však ukázalo, že to bol rozhovor, ako každý iný. Rozdiel však bol v tom, že ak idem von so ženou a je mi s ňou príjemne, tak sa snažím aj o ďalšie stretnutie. V prípade s ladyboyom to tak nebolo. Zaželali sme si dobrú noc a tým sa všetko skončilo, aj napriek tomu, že stretnutie bolo fajn.

Tak! To by bolo asi všetko, čo som zažil z nočného Thajska. Ako som už spomenul v predošlom článku, tak niektoré skúsenosti sa mi páčili viac, iné menej. Snáď si našiel to čo si potreboval vedieť alebo ti to aspoň nejako pomôže. Tie ostatné zážitky (denné) spíšem čoskoro.

Ak ťa zaujímajú aj ďalšie skúsenosti z mojich ciest, po svete, tak si pozri viac na mojom blogu o cestovaní Photo and Traveling. Nájdeš tam fotky, videá, ďalšie články, ale aj tipy, ako cestovať.

Dovtedy a aj potom sa maj faj. Rob to čo ťa baví a máš rád. Nie vždy sa to stretne s pozitívnou odozvou, tvojho okolia, ale nie vždy taká reakcia musí byť úprimná. Mnoho ľudí si pletie práve úprimnosť so závisťou.

Nech sú aj tvoje cesty super!

Aleš

Aleš Tvrdý

Aleš Tvrdý

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  288x

Už je to niekoľko rokov dozadu, čo som pochopil, že cestovanie ma robí šťastným. Ba dokonca, je to moja vášeň a tá najlepšia škola životom. Neodmysliteľnou súčasťou mojich ciest je aj fotoaparát a práve prostredníctvom svojich záberov sa snažím každému ukázať, že cestovanie je dostupné pre každého. Preto som pred pár rokmi založil cestovateľský blog photoandtraveling.com kde sa snažím podeliť o svoje zážitky a skúsenosti z ciest. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu